Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 2 december 2008

Det fina svenska spelmonopolet....

Jojo, i helgen genomfördes ett så otroligt pinsamt fiasko till online-SM så det går knappt att förstå.


När det var 15 spelare kvar stoppades turneringen eftersom 2 spelare på nåt vis hade "kastats ut" och inte kom in på bordet under 20 minuter.


Nu ska det inte ens spelas klart utan hälften av prispotten delas jämnt bland de 21 första platserna och den andra hälften delas upp beroende på hur många marker man hade vid en bestämd tidpunkt (enl. uppg. 21.29).


Anledningen till kraschen sägs vara att det var för många som "railade" dvs var inne på finalborden och tittade utan att själva spela. Låter helt galet att det ska krascha för så lite.


För mig slutade SvS klient att funka vettigt redan i mitten av sommaren så jag är mer än nöjd med mitt byte till en vettig sida med en vettig FUNGERANDE klient, nämligen William Hill.

Tråkigt nog har det ryktats om att många siter ska byta från det nuvarande Cryptologic-nätverket till just Boss Media som SvS använder.

Jag hoppas innerligt att inte William Hill är en av dom, isåfall måste jag byta igen.


Detta om detta.


Godkväll.

Inga kommentarer: