Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 17 december 2008

Färdighandlat(?)

Så där ja.


Nu har jag handlat klappar till mor och bror. Svårt att hitta på nåt till pappa men är man 50 så kanske julklappsåldern är passerad med råge. Det är den nästan för mig redan känns det som.



TV-suget har väckts igen idag. Såg en på elgigantens hemsida som var relativt billig och testkollade i affären. Bilden var riktigt bra.

37-tums full-HD. LG. Tror den skulle kosta knappt 8.000. Men vi ska se hur det är på mellandagsrean.

Dessutom har jag börjat bli sugen på att skaffa en ny mp3-spelare. Min gamla tegelsten med 256MB minne (minneskortet kostade 1300kr!!) och halvdåligt ljud har gjort sitt känns det som.

Creative Zen Stone känns mest aktuell just nu, eller så slår jag två flugor i en smäll och köper en SonyEricsson W302 och får både mp3-spelare och ny mobil på en gång. Kameran på min har inte fungerat på över ett år.

Provkände på en W302 idag och den var skööööön.. Riktigt tunn och härlig känsla i knapparna.


Fast nu ändrade jag mig nog lite. Kollade på pricerunner där och det verkar vara rena slantsinglingen om man ska få ett ok exemplar eller en riktig skräpmobil. SMS-vibrationer som håller på i 20 sekunder, menyer som är sega som sirap och dåligt ljud.

Inga kommentarer: