Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 28 december 2008

Dagar går....

Man blir sjukt bortskämd av det här fina vädret. Har varit helt klart och soligt nu i 5 dagar tror jag.

Lite för kallt tyvärr, runt -6 till -8 grader varje dag så man orkar inte direkt vara ute flera timmar.



Jag vill se lite vilda djur.. Rådjur springer här hela nätterna tror jag, ser iaf mycket nya spår hela tiden. Eller, jag vill egentligen inte se dom utan få med dom på bild.


Igår åkte jag skridskor med Jonas. Spelade ungefär 45 min med lite löst folk på Ön, det var kul men lite sorgligt att inse hur mycket kondition jag tappat på 6 år. Var fullkomligt slutkörd efter 5 minuter ungefär.


Idag blir det...jaa.... jag vet inte. Inget speciellt kanske. Borde läsa lite i matteboken, men vi får se.

Ska iaf försöka hitta nån present till Ida idag.



Ciao!

1 kommentar:

Emelie sa...

Okej jag tog i lite när jag kallade dem rent u-land. Men den största anledningen till att Indien blir rikare är för att en liten medelklass sakta skapas och för att de rika blir rikare. Och de satsar på såna saker som IT-jobb och dylikt istället för att lösa sina grundläggande problem - vatten, el, infrastruktur.