Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 12 juni 2009

But why?

Vad är det med småtjejer (okej, dom är inte så små ändå. Förutom mentalt då.) och "kända" människor?


Läs och förfäras ("Lasse" är alltså Lars Winnerbäck):

"Så här var de när jag träffade Lasse :D

Var på Solen i ögonen filmen i biografen park.
Jag och min kompis hade pratat under dagen vad vi skulle göra om vi träffade våra idoler.
Strax innan filmen började kom regissören upp och sa att vi skulle sitta kvar för han ville tacka några.
jag och min kompis började skämta om att Lasse var där. men kom fram till att de skulle aldrig hända.
Kollar på filmen (som förövrigt var skit bra) sen när den är slut kommer regissören upp igen och börjar presentera lite folk. Sedan ska han presentera bandet som lasse spelade med i somras, jag tittar bakom mig och där står bandet och Lasse!!! Säger till sanna : Lasse står där, lassse står där, jag lovar!!! hon säger nää, du inbillar dig!
Sen när bandet kommit upp ropar regissören upp Lasse och då stod han där som jag sa! :P
Sen när han börjar han röra sig utåt rör jag och sanna oss ut också. Jag är bomb säker på att han dragit. men sanna säger att vi väntar en liten stund. och nån minut efter kommer han. Jag blir i värsta chock tillståndet och sen börjar jag böla som fan (:P) sen så rycker alla människor i honom, tillsist fick jag han uppmärksamhet och sanna tar ett kort på han och mig, sen säger jag att han har räddat mitt liv, Sen krama jag honom och sa tack :)
Kunde inte sluta böla på typ en kvart och darrade i en halvtimme. De var länge sen jag var så glad"



En vanlig händelse i världen av idag.

Inga kommentarer: