Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 13 mars 2009

Städ m.m.

Direkt efter frukost idag började jag städa. Ca 10 var klockan då, och jag höll på till strax efter 13. Både köket och sov-/tv-rummet fick en rejäl genomgång.


Torkade golvet för första gången sen vi flyttade hit. Över ett halvår sen. Så det var hög tid.


Har sen laddat ner ett rätt kul spel. En tågsimulator. =)


Nu kollar jag på "Cops" på sexan och funderar på vad jag ska göra ikväll.

Kanske blir nån drink.

Och så måste jag hitta på hur man ska kunna utföra en begravning utan spade och dessutom i tjäle. Ska göra det imorgon nämligen. Lutar åt att hitta lämpligt stenröse.

3 kommentarer:

Anonym sa...

va heter simulator spelet å var finns det?

Niklas sa...

Det heter BVE (4) och finns här: http://mackoy.cool.ne.jp/


Sidan är på japanska men det finns några engelska ord så man kan fatta nåt... =)

BVE 4 är lättast att hitta add-ons till, t.ex. tåg och banor, men 2:an är lite lättare med lite mer hjälpmedel så det kan vara bäst att börja med.

Båda versionerna är helt gratis och tar pyttelite plats på hårddisken.

Anonym sa...

härligt mången tack=)