Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 19 mars 2009

Den svenska "Super Bowl" är snart här!

På lördag smäller det. Ni ska väl titta? Om inte på plats så åtminstone på TV. 15.30 skulle jag tro att det börjar på SVT1.


Hoppas självklart på Byn som vanligt, men man vet aldrig. Faktiskt känns det mer ok än på länge att ev förlora en final. Jag tror jag kommer vara rätt nöjd ändå med säsongen. VSK är äckligt bra ibland och lyckas dom pricka in en sån "ibland" just på lördag så vinner dom nog.

Just detta gör att jag misstänker att lördag kan bli den bästa finalen sen 2004. Eftersom jag är inställd på att det inte gör nåt med förlust så kommer glädjen OM Edsbyn vinner vara större.

Då blir det firande i Arboga på kvällen kan jag lova. Annars blir det väl en normal lördagkväll bara. Världen går inte under p.g.a. sport.

Inga kommentarer: