Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 16 mars 2009

Jag ÄLSKAR Upplands Lokaltrafik!

Gratis resor för den som har biljett till bandyfinalen den 21/3!


Eftersom jag också ska köpa 30-dagars-kort Arboga-Västerås så kommer jag undan med en total reskostnad på mäktiga 82 kronor! Tåg Västerås-Enköping och gratis buss Enköping-Uppsala!

Sen samma väg hem igen. Måste åka "redan" 18.45, hoppas jag hinner det. Annars måste Ida komma och hämta mig i Enköping om jag inte ska sitta där och häcka 3 timmar innan nästa tåg kommer. Men det ska nog gå bra!


Med tanke på resvägen hoppas jag också starkt på att få möta SAIK i finalen! Har ingen som helst lust att dela fordon med aggressiva Västeråsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Upplandslokaltrafik går ju från västerås med? 804 V-ås- Uppsala, då borde väl det va gratis från västerås till uppsala?=)inte bara enköping-uppsala?

Niklas sa...

Det var nåt jag inte visste! Typiskt. Har redan köpt tågbiljett Västerås-Enköping nu.

Nåja, det är ändå rätt billigt. =)

Anonym sa...

nu vet du=)