Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 8 mars 2009

En tur till skogen utan tur

Det enda djur jag fick se idag var en hare som korsade vägen 5-10 meter framför min bil på vägen dit.

Jag spenderade sen mest tid på att försöka hitta ett bra ställe, med dels plats för att ställa bilen och dessutom långt från bebyggelse och gärna med fri sikt 100 meter eller så.

Hittade efter en bra stund det här stället.

http://i44.tinypic.com/5ow3fk.jpg

(Har ingen större vana av att göra panoraman, och dessutom handhållet)

Satt en bit ut vid hygget i ungefär en timme, men förblev ensam. Jag tröttnade sen och åkte vidare, eftersom det snöade hela tiden. Frös om fötterna gjorde jag också.





Körde en bra bit till utefter små skogsvägar innan det bar av hemåt. Totalt körde jag ungefär 7,5 mil idag.

Inga kommentarer: