Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 6 mars 2009

Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Jag drömde att Oskar (min lillebror) fick en Kyosho Lazer ZX-5, och alla krig var slut.

Okej, inte det sista men allt före.


Skulle nog vara en rätt bra bil för en snart-8-åring. Har tidigare funderat på att propagera för att ge honom en liten 1:18-bil, men det är nog lite för stort för att köra med inomhus så då kan man lika gärna satsa på 1:10. Mer lättskruvat och hållbart inbillar jag mig. Sen kanske det vore bättre med en monstertruck eller iaf stadiumtruck, för att få lite bättre terrängkörnings-kapacitet. Sånt är ju kul när man är liten pojke.

Nåja, det är några månader kvar, och kommer säkert inte ens hända. =/ Opraktiskt att han fyller år mitt i vintern.


Sen drömde jag lite annat knäppt också men det minns jag inte så mycket av.



Idag stannar jag hemma. Har egentligen en föreläsning nu men det är den sista i kursen så det skulle mest vara repetition idag. Klarar mig utan det känner jag.

Inga kommentarer: