Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 18 januari 2009

Utflykt och tvätt

Det är vad dagen har att bjuda.

Eller utflykt kanske är att ta i. Vi ska ta bilen nån kilometer bort och kolla in en mystisk grej som jag hittat på satellitbilder på hitta.se.

En massa (6-10st nånting) stora lagerliknande byggnader mitt i skogen några hundra meter från flygfältet. 99% säker på att det är militärt men frågan är om det finns saker där eller om det är övergivet. Finns bara ett sätt att ta reda på saken.

Kameran kommer förstås följa med.


Sen tvätt från 12-17.


Ungefär då blir det pizza och sen har jag ingen aning.



Igår kväll gick jag förresten in på MMS och kollade tv-tittar-statistik. Det visade sig att den vanligaste dagen att titta på tv i december var . . . . söndag!

Och faktiskt, jag kan förstå det lite. Söndagar är inte sååå värdelösa på tv-fronten längre.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är väl på söndagar man inte har något annat att göra också. :p