Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 23 januari 2009

Kan inte låta bli...

Hade tänkt göra ett uppehåll med pokern fram till nästa onsdag, eftersom oturen spottat mig i ansiktet senaste ~10 gångerna...

MEN...

...till slut vänder det! Enda chansen att få statistiken med mig igen är att fortsätta spela RÄTT även om dom andra råkar ha turen med sig.


Sen är det ju sjukt roligt större delen av tiden.


Som sagt, tänkte låta bli men har ändrat mig. Ska in och köra en turnering ikväll som omväxling mot cash-gamen jag brukar spela annars. Det svider mindre att förlora £2 på en timme än att förlora £2 på en kvart.. Kanske kör en freeroll t.o.m., har inte bestämt mig än. Då blir det ännu bättre, 0,00kr i förlust! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skrev om T6 och dom suger. Finns bättre bolag på gång.
Här får du ett.
www.free.gemlifestyle.com