Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 17 januari 2009

Äh vad dumt det blev

Såg ju ut som att jag sågade Terje lite där, men det var inte menat så.


Låt mig säga så här, jag förstår varför folk stör sig på honom men delar inte deras uppfattning.


Stor fotografisk förebild är vad han är för undertecknad.


Ska bli intressant att se vad det blir för bilder sen när dom flyttat söderut. Hoppas verkligen att han får närkontakt med varg innan dess! Bilden i "året" är lite för avlägsen för min smak. Sen blir det nog glest med vargar misstänker jag.


Nu blir det nog snart godnatt i alla fall...


Godnatt!

Ja tänk, jag hade rätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han har ju ytterligare en vargbild som är från början av januari 2007, alltså kort efter den från 31 dec 2006, som är så bra. Du har nog sett den bilden. Den i boken Året, där stod han ju och fotograferade ekorre med nåt 200mm och såg vargen i ögonvrån, då hinner man nog inte skifta till 400mm 2,8 ;)

Ha en fin helg!

//M

Niklas sa...

Aha, det visste jag inte!

Anonym sa...

Och numera vet vi ju alla hur han "gjorde" sina bilder...

Niklas sa...

Hahaha, ja han visade sig vara mer kreativ än jag hade anat!

Själv terjar jag inte mina bilder i smyg!