Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 22 januari 2009

"För nu É ja arg!"

- Emil i Lönneberga


Och jag.


Varghatar-idioterna/imbecillerna/natur-analfabeterna/verklighetsfrånvändarna/nöthjärnorna är i farten igen.

Fast frågan är om det inte var lite väl blåögt av länsstyrelsen att överhuvudtaget starta "vargwebben" (som jag inte hört talas om förr).

Dom borde förstått att dessa nästintill omänskligt hatfyllda och mordiska människor skulle utnyttja den för att försöka uppfylla sin genetiskt skadade hjärnas lust att döda.

Det riktigt otäcka är att merparten av varghatarna/naturhatarna/livshatarna/dödsälskarna/idioterna har vapenlicens och äger troligen ett flertal vapen.

Det handlar om vansinniga människor som borde spärras in och definitivt inte ha tillstånd att ha vapen hemma. Det borde iofs ingen ha.



Jag önskar SÅÅÅÅÅ mycket att jag inte hade uttryckt mina åsikter offentligt en enda gång utan istället spelat med hela tiden, skaffa jägarexamen osv osv hela baletten för att inifrån kunna sätta dit varenda en.



Voxnavargarna får tydligen inte vara ifred längre. Om dom nu nånsin fått det.


Nä, nu har jag tänt till riktigt mycket, här ska forskas och snokas och infiltreras till tusen.
Hur mycket man nu kan forska, snoka och infiltrera när man är nästan 30 mil bort...


En sak är säker.

Nu är det krig!

1 kommentar:

Emelie sa...

ska vi bilda allians?