Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 1 december 2009

Jobb igen imorgon!

Japp, så fint är det!

På tåget hem idag ringde förmannen och undrade om jag kunde jobba imorgon, och det kunde jag så klart.

Så det blir "Hälla" för mig imorgon. Ja, inte hälla vatten alltså utan området Hälla i Västerås.


Tyvärr ser det ut som om jag kommer frysa ihjäl nånstans efter vägen, friska 6 minusgrader utlovas imorgon, SOM VARMAST. Vad säger man? Burr.


Var lite nervös ett tag eftersom det så sent som igår utlovades lite snö under onsdagen, men nu ser det inte ut att bli så. Jag förstår mig inte på min halkskräck... Jag har ju varit med om en hel del på den fronten. Kanske just därför... Fast jag har å andra sidan klarat mig undan några värre dikeskörningar, så jag borde ju inte vara så rädd.

Vore skönt med en riktigt snöig dag som går oväntat smidigt i vinter så att jag tränar bort den onödiga rädslan lite.


Avslutar med ett TV-tips: Extreme Loggers! Kan ni gissa kanalen? Ledtråd: det har "Extreme" i namnet.

Just det, Discovery så klart!


Klockan 22.00, ge det en chans.

Vem vill inte se extrema skogshuggare? Precis.


På återseende!

Inga kommentarer: