Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 10 juni 2008

Niklas goes Apple? (inlägg nr 400)

Jag har alltid varit lite anti-iPod och anti-apple överhuvudtaget.

Nu när nya iPhone presenterades tror jag dock att jag kanske kanske kan tänkas vända kappan efter en annan vind.

Min mobil sjunger lite på sista versen, kameran funkar inte, MMS funkar inte - fråga mig inte varför, och kontakten för laddare/handsfree börjar bli riktigt dålig - som på många/alla k750i tror jag.


När då iPhone 2 kommer med GPS och 8GB minne för fjuttiga 1300kr (blir säkert 1500 innan det är färdigt, om jag känner Telia rätt...) så känns det inte som det finns speciellt mycket kvar att fundera över.
Frågan är hur pass bra kameran kan tänkas vara på iPhone. Visar det sig att den är tillräckligt bra för att använda till nödlösning som kompaktkamera så tror jag att jag slår till. Men jag kommer nog vänta 1-2 månader för att slippa "barnsjukdomar".

Tänk att den dagen skulle komma då jag seriöst funderar på att köpa en "i"-grej....

Inga kommentarer: