Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 22 juni 2008

Döm om min förvåning!

Det var ett flygplan som flög över stugan i förmiddags och typiskt nog hade jag inte kameran med mig ut, men när vi hörde att ännu ett var på väg så sprang Ida in och hämtade kameran åt mig. Något i senaste laget lyckades jag få bilder på de TVÅ ytterligare planen som kom, det var alltså tre som flög tillsammans.

Nu till rubriken, döm om min förvåning när jag nu kollade på bilderna på datorn och såg registreringen på det ena planet! G-JAJB !!!

Det var alltså ett brittiskt plan! Inte helt vanligt.

Jag googlade registreringen och vips hittade jag en sida med ett gäng gamla rävar till piloter som flyger tillsammans runt europa då och då. =)

Riktigt fränt. Här är deras sida.

Ska lägga upp en bild på planet också lite senare.

Inga kommentarer: