Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 6 juni 2008

Det överlägset dummaste jag läst idag.

Jag sitter och chockas av hur dumma idéer som kan kläckas och dessutom offentliggöras.


NTF tycker att det är farligt med ett vin som har ett bilmärke (Alfa Romeo) i namnet och dessutom bilmärkets logga samt en relief av en Alfa Romeo-grill på flaskan.

Det kan göra att folk tror att alkohol och bilkörning hör ihop. Jovisst.
Kanske dom 0,01% svenskar som har IQ under 60 och ingen förmåga att tänka logiskt. Med andra ord just precis dom personer på NTF som tänkte ut just det här.


Väldigt genomtänkt.


Jag tror säkert massvis med människor har börjat t.ex. bygga slott, bli upptäcktsresande, gräva ankdammar samt odla träd - just på grund av namnet på något dom köpt på systembolaget.




Såna tankar betalar vi dyra pengar för...




Det blev så galet att jag är ledig måndag nästa vecka. Nästa gång jag jobbar har jag varit ledig ungefär 6 dygn.

Inga kommentarer: