Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 9 juni 2008

Det var det.

Fått lite gjort idag. Fixat ny dosa till internetbanken, köpt mat åt djuren, köpt en A4-ram, köpt myggnät till fönstren, brandsläckare till bilen och avfettning. Dessutom ska jag tvätta bilen snart och håller på att tvätta kläder.

Otroligt vad duktig jag är idag egentligen. Så här mycket vettigt är det sällan jag gör.


Å andra sidan är det min femte lediga dag så det vore riktigt illa om jag inte hade fått nåt gjort.


Och nästa helg har jag fyra dagar. =) Lördag-Tisdag.

Ska iofs till tandläkaren på tisdag morgon 07.15 men det är bra eftersom jag jobbar dag onsdag-torsdag, så jag kommer upp i tid.


Hade det alltid varit barmark hade jag aldrig velat jobba med nåt annat än lastbilskörning.

Men nu är det ju inte så.

Inga kommentarer: