Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 2 juni 2008

Jag fortsätter nöta om samma saker

Börjar likna en gammal skiva som hakat upp sig. Ser ni nån som är svart, rund och platt så vet ni att det är jag.


Tänk att en del folk utan att skämmas kan vingla runt på stan helt öppet och bete sig allmänt dumt och ibland även spöar upp folk utan anledning.

Samtidigt som dom som ägnar sig åt trevliga resor bland sprudlande färger och härliga mönster (enligt vad jag läst, ska tilläggas. Släkt behöver inte oroa sig. =P ) helt fredligt i hemmets trygga vrå, dom är kriminella knarkare som borde skämmas.




Sånt är livet.


Jag längtar tills jag blir pensionär och kan ge mig ut på dessa, som det verkar, roliga små trippar.

Tidigare än så vågar jag inte. =P
Det KAN ju gå snett även med dom snällaste grejerna så det är bäst att vänta tills livet ändå snart är slut. =D


Just nu är jag sugen på att börja med radiostyrd racing. 1:10 off road, elektriska buggys.
Får se hur länge den här "hobby-drömmen" håller i sig. Det skiftar lätt och ofta. Oftast innan det hinner bli verklighet av nånting.

Inga kommentarer: