Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 11 februari 2010

Uselt!

Av mig alltså. Har suttit vid datorn nästan hela dagen utan att skriva nåt endaste litet blogginlägg.


Har pysslat med annat, närmare bestämt hållfasthetsberäkningar, så för egen del har jag inte lidit av det, men jag förstår att min kära läsekrets lidit fasansfulla kval under stiltjen!


Har inte direkt något att komma med heller...


Kan sådär i förbifarten säga att jag inlett min karriär som börshaj!

Idag aktiverades min kapitalförsäkring hos Avanza. Den första tusenlappen åkte in för att tjäna i utbildningssyfte och de första aktierna inhandlades. 10 st Atlas Copco B för 90.10kr styck. Tyvärr gick de ner lite efter att jag köpt men hämtade sig ordentligt på slutet för att avsluta dagen på, om jag inte minns helt fel, 90.00. Totalt ligger jag alltså back 1 krona, men det kan jag leva med. Det blir en dag imorgon också.

Inga kommentarer: