Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 9 februari 2008

Mycket sorgligt för tillfället...

Till att börja med gick Christer Sjögren till final i melodifestivalen. Jag ägnade ca 2 minuter av kvällen att titta, och det råkade bli just när nämnde Sjögren sjöng för fullt.

Något jag tyckte var sorgligt då det mest verkade vara ett tyskt bidrag, och det menar jag inte som en komplimang.


Något som dock är ännu sorgligare, eftersom jag bryr mig mer om det än om melodifestivalen, är att Camden Market brinner.

Närmare bestämt "Stables market" med sina många små "butiker", inte marknaden på grusplanen nära tunnelbanestationen Camden Town.


Mitt kära Cyberdog är hotat... Hoppas verkligen den affären klarar sig iaf. I vilket fall som helst är det sorgligt att nån del av Camden Market drabbas. Ett underbart ställe.

Inga kommentarer: