Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

lördag 23 februari 2008

Bra film med mera.

Jag såg just filmen "Juno" tillsammans med Ida.

Jag hade hört lite recensioner och dom lät inte så överväldigande lovande men den överträffade förväntningarna rejält! Visste att det handlade om en ung tjej som fick barn och när det började med att visa sig att Fox låg bakom filmen så ringde mina moralvarningsklockor. Helt i onödan faktiskt.

Sällan har jag skådat så bra och naturligt (antar jag. Har inte umgåtts i amerikanska ungdomskretsar...) skådespeleri. Hon som hade huvudrollen var rent magnifik.

Jag skulle vilja vara hennes kompis, hon var en skön person helt enkelt. Inte så "vanlig" = tråkig.

Betyg: 12 av 13. Faktiskt. Finns inte mycket att klaga på alls.


Sen så kan jag meddela att jag blivit lite fast för "Psy-Trance" senaste dagarna.
Ladda ner och provlyssna. Sök på "psy trance" bara.

Fast inte om ni är äldre än 30 ungefär. Tror man är för gammal då. =P Fördomsfull.

Inga kommentarer: