Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 11 februari 2008

Dödskrasch i Göteborg

Finn fyra fel...


Facit:

1. Sommardäck
2. Sommardäck
3. Sommardäck
4. Sommardäck


Det är faktiskt bara februari.

Visst, det var barmark och så, men speciellt många plusgrader tror jag knappast att det var, och sommardäck är helt enkelt alldeles för hårda när det är så här kallt. Tänk dig en leksaksbil med hjul av hårdplast, ungefär så.

Inte riktigt så illa förstås men inte skulle då jag bränna på i 150 eller så med sommardäck nu.
Nu gissar jag bara men antagligen gick det ganska så fort i alla fall. Bilen ser ut att duga till det, även om jag inte ser exakt vad det är för bil. BMW känns ju inte allt för långsökt.

Pojkar i BMW är ofta ganska farliga. Tur att det bara var dom själva som drabbades den här gången.



Ser att hela 25% av min läsekrets efterfrågar mer filosofiska funderingar här i bloggen, det ska jag försöka ordna. Vi får se när jag kommer att tänka på nåt nytt.

Inga kommentarer: