Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 24 februari 2008

24/2 2008 klockan 13:36

Klev upp 8.25 imorse. Skönt att vara uppe i tid. Måste dessutom lägga mig i tid ikväll för morgonjobb imorgon.

Vet inte om jag fått så mycket gjort dock.

Börjat skriva lite på min eventuella bok. Jag kallar den det för jag vill sikta lite högt så kanske man kommer ur situationen med någorlunda okej resultat till slut.



Lyssnar på "dunkadunka" också. Trevligt.


Ute är det ca 10 grader celsius och soligt. Men blåsigt.


Fick återigen mina funderingar om att bli Polis, men nja. Lön på ca 20.000 = mindre än nu, och detta efter 2-3 års utbildning.

Nåt som känns lite hetare för tillfället är Högskoleingenjör, Flygteknik.

Dels för att det är i stort sett den enda ingenjörsutbildning jag kommer in på utan Fysik B och även för att jag älskar flygplan. Sen så behöver man ju inte jobba med just flygplan, det kan så klart även vara andra saker som har liknande egenskaper, t.ex. bilar/aerodynamik.

Får se hur det blir med saken. Om ett halvår vet jag. Kanske.

Inga kommentarer: