Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 26 november 2007

"Det här är vidrigt"

http://www.aftonbladet.se/debatt/article1330657.ab

"Daniel Breitholtz: Könsstympning har ingenting med religion eller kultur att göra"

Tyvärr har det ju det.
Och tyvärr är väldigt många av världens människor oerhört traditionsbundna och religiösa.

Tyvärr så har detta med "kvinnlig könsstympning" i Afrika fått nästan all uppmärksamhet dom senaste åren och ingen bryr sig om den "manliga könsstympning" som judarna håller på med. Överallt på jorden där det finns judar finns det också könsstympning. Detta är fullkomligt accepterat av väldigt många och betraktas i t.ex. USA som en självklarhet.

Jag accepterar det inte. Däremot är jag "bara en vanlig människa" och har inga större möjligheter att påverka. Fast det är klart, OM nån i min närhet mot all förmodan skulle få för sig att genomföra nåt liknande skulle jag självklart stoppa idiotin.
Men det lär ju inte hända.


Det här låter väl smart?

"Låt oss ta på oss fåniga små hattar och skära i små pojksnoppar!" :)

Inte direkt.

Nu låter jag som Hitler men sån är jag inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Världs-Israelismen koloniserar våra hjärnor och genitalier.
Om de inte lyckas få Europeer att normalisera detta, då gör de ett försök mot Afrikanerna..
Inte nog med att araber fört in Islam med våld, nu ska JewYork Israeler kolonisera Afrika med omskärelse!