Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 26 oktober 2009

Omotiverat omotiverad

Jag borde ju vara tokladdad för att pressa in den sista lilla kunskapen i min lilla hjärna inför mekaniktentan imorgon.

Men det är jag inte.. =/


Har ingen lust. Men jag får väl snart se till att göra lite ändå.



Senaste dagarna har jag börjat ifrågasätta min egen intelligens som frivilligt bor kvar där det är sånt här uselt klimat. Det har nu varit totalt gråmulet oavbrutet i en vecka. Jag har inte sett solen på en vecka. Sjukt. Inte konstigt man blir orkeslös och tappar lusten.
Och i dessa trakter blir jag förmodligen kvar... Sorgligt. Vi får se hur det blir med den saken till slut.


En av tänderna jag lagade förrförra fredagen gör sjukt ont ibland. Det kan tydligen vara så ett tag efter en lagning, men jag har aldrig varit med om det förr så vitt jag kan minnas. Hoppas det går över snart så jag slipper gå dit igen.. Inte för att det är hemskt men det är inte kul heller.



Förresten, vore det inte skönt om alla rasistsvin inte längre kunde klaga över att invandrarna lever på bidrag osv? "Inte nog med att dom kommer hit och rånar och våldtar, dessutom är det VI som betalar!".

Skönt att slippa det gnället..

Det finns ett sätt. (Som dessutom skulle öka andelen laglydiga arbetande invandrare.)


Öppna gränser, inga skatter, inga bidrag.

Oväntat att jag skulle säga nåt sånt i även det här inlägget va? Jag trodde det faktiskt inte ens själv när jag började skriva.

Inga kommentarer: