Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 29 oktober 2009

Jobba!

Japp, inatt ska här jobbas!


Min "halvchef" / förman ringde för ungefär en timme sen och frågade om jag kunde jobba ikväll. Självklart svarade jag jakande och fick veta att det var "för mycket" gods till Oskarshamn så vi fick hoppa in med en extrabil. =)


Så ikväll ska jag för första gången i mitt liv köra till Oskarshamn. Ska bli kul och lite spännande att se om jag lyckas hitta terminalen snabbt och lätt. Kollade karta nyss och det ser inte så svårt ut.

Så för första gången kommer jag även passera svenska klassiker såsom Katrineholm, Norrköping, Söderköping och Västervik. Inte illa!


Kör dessutom liten "fjantmerca" utan släp så om jag hamnar vilse är det inte så svårt att vända. Känns bra.

Inga kommentarer: