Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 26 augusti 2009

mp3-spelar-service

Som några kanske minns (om jag nu skrivit om det. Tror att jag gjorde det) så gick min mp3-spelare sönder för ett tag sen.

Den slutade helt enkelt att fungera så jag fick skicka in den till NetOnNet där jag köpte den. Det jobbiga var att när jag skulle packa och skicka den upptäckte jag flera små sprickor i skärmen. Det hade inte märkts på bilden när den var igång men avstängd och i vissa vinklar när ljuset föll rätt så kunde jag se att den hade spruckit innanför ytterglaset.

Skickade ändå in den för att chansa. Tänkte att dom antagligen kollar noga efter minsta lilla tecken på "felaktigt handhavande" för att slippa ersätta den, men det verkar som om den "gick igenom" trots allt.

Fick just ett mail där det står att dom skickat ett paket till mig med kollinummer och allt, där det står att det kostar noll kronor. Hoppas det betyder "vi skickar en ny Creative Zen X-Fi" eller åtminstone "vi har bytt batteri (eller nåt annat trasigt) och skickar nu tillbaks din gamla Zen X-Fi". I värsta fall betyder det "Vi skickar tillbaks din gamla trasiga plus en räkning på 300kr för att du ödslade vår tid".

Hoppas inte på det sista.


Jag önskar att mailet hade varit lite mer tydligt, men nu får jag ju iaf en liten överraskning när det kommer. Ska bli intressant.

Inga kommentarer: