Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 17 augusti 2009

Blääääää

Känns inte som om jag kommer klara den här tentan. Men jag ska iaf försöka och hoppas. Som vanligt med allting borde jag ha börjat tidigare.


Menmen, den tiden den sorgen. Tiden läker alla sår. Efter regn kommer solsken, och så vidare.


Det KAN ju lyckas. Konstigare saker har hänt. Men om inte så får jag väl fundera ut nån bra lösning. Har några alternativa planer som kan funka. Vi får se.


Har tänkt locka mig själv med att erbjuda flygcert som belöning för klarad tenta. Fast jag kommer säkert skaffa det även om jag inte klarar den. Vi får se.


Kommer troligen inte skriva nåt mer förrän på onsdag eftermiddag, dvs efter genomförd tenta.

Då får ni nog besked om hur det gick.


HOPPAS.

Fast det är klart, varje misslyckande bjuder på en ny möjlighet!

Tänk på det alla ni (vi) som är rädda att misslyckas med saker och ting.


Tiden tickar på, sen får man försöka stoppa in en så bra blandning av "kul nu" och "kul sen" som man bara kan.

Sånt som varken erbjuder "kul nu" eller "kul sen" kan man bara slänga bort. Life's too short!

Inga kommentarer: