Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 14 maj 2009

IN YOUR FACE POLISEN!

Jag är så nöjd nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Fick hem ett brev idag. Läs det och släng sen upp klackarna i taket. Jag ska fira med en rejäl tallrik glass ikväll.




Summan av kardemumman är att dom SKULLE ha skrivit kod 4: "parkerat för nära övergångsställe" men skrev 5: "parkerat för nära korsning". Det ligger nämligen ett övergångsställe på gatan på min sida och det stod jag definitivt för nära. Men inte korsningen och det var vad som kryssades i och nu njuter jag i fulla drag.

YES!!!!!!!!!!!!!


Det är som Emelie säger, "ingen har fått nobelpriset i att hålla tyst".

Hade jag lugnt och fint betalat hade jag varit 500kr fattigare nu.




En uppmaning till alla: Sluta aldrig fightas!

Inga kommentarer: