Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

tisdag 5 maj 2009

SJUKT NÖJD!

Jag gjorde nyss en sån galet bra affär så jag är helt uppe i varv!


Ratten (Logitech Driving Force GT) som jag trånat efter nu i ett par veckor har hela tiden legat på 799kr som billigast.

Nu när jag kollade hade Komplett sänkt till... 561 kr!


Komplett var inte ens bland de billigaste tidigare, men nu överlägset billigast. Jag slog till på direkten så klart.

Eftersom en ratt med pedaler är en rätt så rejäl pjäs så gick frakten loss på 179kr men det kan jag ta en sån här gång.


Nu ska här köras.

Force Feedback (bra sådan enligt recensioner), 900 graders rattutslag, ok pedaler och växelspak, man kan inte begära så mycket mer!

Ja okej, det skulle vara H-växel och kopplingspedal då, men då fyrdubblas priset så det känns inte värt det.

Hurra för mig!

Inga kommentarer: