Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 8 augusti 2008

Tröttsamt...

I min ensamhet satt jag och fixade bakre stötdämparna på buggyn ikväll, bytte olja. Nyss när jag var klar så skulle jag kolla markfrigången med batterier i, så då kunde jag så klart inte låta bli att sätta i kontakterna och prova att slå igång strömmen. Utan radio. Störningar till tusen så bilen drog på fullgas 0,5 sek men tillräckligt för att hoppa ner på golvet och batteripaketet som jag så fint lyckades löda ihop förra helgen delade sig så jag måste löda om...

Dessutom har jag varit så klantig så jag har lött kontakterna på batterierna så att jag inte kan sätta fast batterihållaren över dom. Så det måste jag också fixa... Tråkigt.


Ungefär som den här bloggen alltså. Får aldrig nåt vettigt skrivet här men det är så mycket annat och så har jag ingen lust.

Inga kommentarer: