Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 17 augusti 2008

Sista inlägget på ett tag...

Ja, nu är snart lägenheten urstädad och det har blivit dags att packa datorn och bära ut skrivbordet.


Internet nere i Arboga är inte fixat än, tele2 skulle skicka några papper jag får fylla i sen skickar dom modem och sånt, till dess får jag klara mig utan.


Det betyder alltså att bloggen inte kommer uppdateras på allt från en vecka till hur många veckor som helst. Har hört olika versioner om tele2...

Det betyder även att jag kommer vara så gott som onåbar via mail under samma tid, men jag ska nog försöka orka gå till biblioteket och kolla mailen nån gång.

Känns lite gammalmodigt att surfa på biblioteket menmen.





And in case I don't see you... good afternoon, good evening and good night!

Inga kommentarer: