Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 25 juli 2008

Håhå jaja....

Funderar starkt på att styra upp bloggandet lite mer på nåt vis. Funderar på att ha den här som "tråkig dagboks-form-blogg" och göra en ny för att "skildra den långa krävande vägen genom högskolan" och ännu en ny - anonym - för att skriva om skojerier och allvarligare saker.


Känns ganska inlåst att vara så öppen som jag är här, alltså med vem jag är osv.

Klart att man ska stå för vad man tycker osv men det är ju det att en del grejer kanske inte är sånt som accepteras av folk i allmänhet (ganska många saker) så det skulle kännas betydligt friare att vara anonym. Minskad risk för att eventuella dårar får för sig att hälsa på eller nåt. Nu ska jag inte överskatta min provokativitet eller mitt "genomslag bland läsarna", jag har trots allt oftast bara 15-30 per dag.

Konstigare saker har dock hänt och jag har ingen lust att bli påhälsad av psykiskt instabila nazister/rasister/religiösa eller allmänna "hatare".


Får se hur jag gör med saken. Känns som det är jobb nog att skriva i en blogg men å andra sidan skulle jag förmodligen inte skriva mer, bara mer uppdelat.



Time will tell.

Inga kommentarer: