Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 10 juni 2009

Jobb jobb jobb och klarad tenta

Japp, det är ett väldigt jobbande nu = väldigt trött på kvällarna = inte så mycket bloggskrivande.

Idag fick jag resultat från tentan i algebra. 18 poäng = betyg 4! =)

Så jag inte bara klarade utan klarade med råge. Som jag kanske skrev räknade jag försiktigt till 15 poäng när jag lämnade in tentan och det blev alltså lite mer.


Nu har jag jobbat mån-ons, ska förmodligen bara åka med en annan bil dom två återstående dagarna. Fått ihop runt 25 timmar i alla fall så det blir ju ett par slantar sen i juli.

Fick skatteåterbäringen igår (eller var det i förrgår?) så jag klarar mig utmärkt utan lön i juni...


Sammanfattningsvis är det kul att köra lastbil men småtråkigt att jobba och om nån vill ge mig 5-10 miljoner dollar så jag slipper jobba på några år så tar jag tacksamt emot det och lägger mig i en hängmatta nånstans.

Inga kommentarer: