Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 14 januari 2009

Skollust!

Ja tro det eller ej men jag har återfått skollusten!


Otroligt men sant. Värme- och vågrörelselära verkar kul och intressant efter första föreläsningen och Avionik I verkar rätt intressant och lite kul efter första.

Hoppas det håller i sig.

Avionikboken har jag lånat på biblioteket och kommer förhoppningsvis klara mig trots att jag måste lämna tillbaks den 3/2. Får läsa som en galning helt enkelt. Jag hoppas att jag INTE ska behöva köpa den, eftersom priset ligger på mäktiga 830kr.


Fysikboken är också rätt dyr på 500-nånting men den har jag också lånat. =) Funderar ändå på att köpa den eftersom den innehåller väldigt mycket roliga och vettiga saker som kan vara kul att veta. Kommer säkert ha användning för den i nån mer kurs också.

I [hjärta] Fysik.


Brödbak igen nyss, den här gången med mjölk som degspad, olivolja som fett och 100% rågsikt "som mjöl".

Plus lite honung men det gick nog åt till jäsningen.

Hoppas det blir mindre torrt och smuligt att skära pga mjölken. Gjorde nästan exakt samma deg fast med vatten häromdan och den var nästan oskärbar redan dag 3.



Bye!

Inga kommentarer: