Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 2 oktober 2008

Ja vad ska man säga....

Här trodde jag att dumheten var toppad genom idioterna som tror att "contrails" består av gifter.



Men så läser jag om vad som diskuteras uppe i mitt gamla Hälsingland.


Terje Hellesø sammanfattar mina åsikter bra i sitt inlägg på bloggen.




Det finns då ingen hejd på dumheterna.


Jag undrar en sak om Jägarförbundets motivering vore vettig.

Vem ska jag skylla på för att jag inte har råd att åka runt och sladda med bilen? Bensinen är ju så dyr och däck är dyra. Ska jag skjuta miljöpartister då för att dom stjäl glädje och roligheter från mig värda 300.000 per år?

Fullkomligt idiotiskt.



En gris, en ko, en jägareförbundsbo.


Synd att dessa mongobellos ska förstöra ryktet för alla vettiga jägare som trots allt finns.

Jag tycker verkligen synd om dom vettiga, dom måste verkligen lida av dom här dumj...arna.

Tyvärr vågar dom ju inte säga nåt av rädsla för att bli mobbade, hotade eller liknande.


Varghatarkretsen är som ett gäng "tuffa killar" i högstadiet.
Eller som en mindre variant av Livets Ord.

Den som säger emot guds (Ulf Ekmans) ord blir utfryst.

Den som inser att naturen fungerar bäst utan mänsklig inblandning likaså.

Inga kommentarer: