Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

fredag 21 mars 2008

Idag kommer familjen på besök

Och dom har med sig mat till mina stackars degusar. Dom har inte haft degumat på djuraffären här i stan på snart två veckor sen vår egen mat tog slut, så djuren har fått klara sig med diverse krafs, t.ex. hö, morötter, gurka och havregryn.


Jag och pappa ska träna backning är det tänkt men frågan är hur bra det går. Med nästan 1 dm snö överallt är det risk att det mest bara blir att halka runt och inte så mycket backande.


Växthuseffekten, where are you!?!?

Exakt, den finns bara i folks mardrömmar.


Jag har blivit väldigt sugen på att fixa lite med bilen. Extraljus behöver jag så det kommer jag nog ta tag i nån gång innan hösten kommer tillbaks. Dessutom borde jag fixa högtalarna fram för en av dom högra skorrar lite. Läste en guide hur man byter dom men det verkade väldigt jobbigt så vi får se hur det blir med den saken.



Såg förresten att "Kurt Olssons Julkalender" fanns på DVD på Barnens Hus. Funderade starkt på att köpa den. En av dom roligaste tycker jag.

Inga kommentarer: