Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

måndag 1 mars 2010

Förhalande

Fördröja, uppskjuta.


Det är något av min paradgren om jag får säga det själv. Tyvärr..

Jag borde t.ex. inte skriva nåt blogginlägg just nu utan ägna mig åt veckans första inlämningsuppgift i FEM-kursen. Men vad gör jag just nu tror ni?

Jo, skriver blogginlägg, klickar runt på alla bokmärken för att se om det tillkommit något nytt i nån forumtråd eller om aktierna går bra (det gör dom idag! Utom det svarta fåret Eniro, men det ska nog skärpa sig på längre sikt) eller om jag kanske hittar nåt kul spel att fördriva värdefull tid med.


Nu kom dessutom dagens skörd av reklam genom brevinkastet så nu har jag ännu ett sätt att spilla några minuter.

Funderar starkt på att göra nåt kul i en timme eller två för att ta tag i skolan sen.


Förresten, senaste veckan har jag testat att använda Google kalender för att rada upp mitt liv i ett strikt schema. Det hade nog funkat om jag hade en barsk man med piska bredvid mig dygnet runt. Som det är nu funkar det uselt.

Inga kommentarer: