Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

söndag 2 december 2007

Sorglig person.

Hehe, det är nån sorglig människa på red farmers forum som tror han är lite frän eller nåt.

Den så kallade "fortkörningskungen" som förr kallade sig nåt annat men även då skämde ut sig med sina dumheter. Det värsta är att det är nån som jag spelat bandy med, osäker vem men det är egentligen skitsamma också. Har mina misstankar om att det är en mycket tjock person med sorgligt behov av att hoppa på andra för att slippa bli hoppad på själv.

Huvudpoängen är att det är en tragisk figur som inte har nåt bättre för sig än att försöka reta upp folk och bete sig som en treåring.

Den som har lust kan väl mailbomba honom eller nåt. Inget jag uppmanar till men jag avråder inte heller.

kaner555@hotmail.com är isåfall adressen som med fördel används.

Osäkert om det är nån adress som används frekvent men prova kan man ju. Tänker inte göra det själv dock då jag inte vill mata honom med uppmärksamhet som han söker.

Inga kommentarer: