Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

onsdag 19 december 2007

Roligt!

Två nya unga mammor på gång i den så kallade kändisvärlden.

Lily Allen som jag gillar ska visst få barn, hon är 22 = ett år äldre än mig.
Jamie Lynn Spears också, hon är bara 16.


Det tycker jag är kul och bra.

Unga mammor eller rättare sagt unga föräldrar får allt för lite uppmärksamhet och dom gånger det blir så är det ofta ganska negativt vinklat med diverse människor som tror dom är för omogna för att ta hand om barn.

Kan man föda barn så kan man också ta hand om barn, det är jag säker på. Naturen ser ut som den gör därför att det är så det fungerar.

Sen att det är nån slags standard att man minst ska vara 20 år för att det ska vara riktigt acceptabelt i Sverige nuförtiden, det vet jag inte vad det beror på.


Hellre 18 än 38 tycker jag.

Själv tänker jag nog dock vänta iaf 5 år eller så, men absolut inte tills jag är över 30, som blir allt vanligare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem ska du skaffa barn med då? ;)

Niklas sa...

Det får framtiden utvisa. ;P