Blogg listad på Bloggtoppen.se Politik bloggar Creeper

torsdag 11 september 2008

Grattis tele2... fast inte så mycket...

Jahaja, igår ringde jag tele2-supporten och det visade sig att nån klant har tagit emot min anmälningsblankett men lagt in TV bara, inte bredband och bredbandstelefoni som jag också kryssade i. Telefongrejen ingår gratis fast jag kommer nog inte använda den.

Hur som helst kom vi fram till att dom skulle skicka en ny blankett åt mig, seegt, men idag ringde en kille och spelade in samtalet så att det funkade lika bra som att få in skriftlig anmälan.

Alltså, NU kommer vi få hem modem och "ip-telefoni-grej" inom 2-3 veckor.


Vet inte om jag ska skratta eller vad jag ska göra.


Å andra sidan har jag blivit rätt bra avvänjd från "beroendet". Tröttnar på internet efter runt 30 minuter. Fast det är klart, man har ju mer att göra hemma med internet än på biblioteket som jag är på nu.


Bläääääääääääää.

Inga kommentarer: